Podstawa prawna: art. 90 ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz. U. z 1964 r., Nr 9, poz. 59 z późniejszymi zmianami). I. WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Skrócony odpis aktu małżeństwa matki dziecka 2. Zupełny odpis aktu urodzenia dziecka 3. Do wglądu:
dokumenty stwierdzające tożsamość małżonków
Osobista zgoda dziecka w przypadku ukończenia 13 roku życia.
II. OPŁATY: Nie pobiera się.
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Niezwłocznie po wpłynięciu podania.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: Urząd Stanu Cywilnego (USC).
V. TRYB ODWOŁAWCZY: Nie przysługuje.
VI. UWAGI: Sprawy załatwia się w pokoju 40.
Rejestr zmian
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 czerwca 2025 11:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcel Wojciechowski
Ilość wyświetleń: 12